give me a second chance

give me your heart back again
If I'm allowed to be with you
You're the only one for me


I have to move on and leave you behind
You're still a part of everything I do. You're on my heart and you are always in my thoughts
I will never regret you
The memory of you marks everything I do



Jag är helt jävla förstörd

Mitt liv vill ingen leva just nu! Jag är både besviken, ledsen och arg!
Det är svårt att radera sitt tidigare liv...
Du vill verkligen att jag ska vara ledsen. Och ni gör de inte heller enklare för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte radera det som hänt tidigare i ditt liv, ta istället med dig minnena och stunderna och gå vidare. Du kommer sen le åt dom bra stunderna.

2009-07-13 @ 18:30:00
Postat av: J

Rebecca!

Tror inte att jag har pratat med dig på flera år, hittade hit av en slump. Det går inte att vara stark vid sådanahär tillfällen, det är nog det vanligaste man får höra.



Det går inte heller att inte ha ångest. "Love hurts". Skriv om du vill prata om något, jag kanske har något att bidra med.



Kram,

Jenny.

2009-07-14 @ 22:58:10
URL: http://comeonbarbieletsgoparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0