thank you V

De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör. Snart e de fredagsmys. Hoppas inte föräldrarna stör. Nu e de slut på veckan det är dags för fredagsmys

Stressigt försöker jag snabba mig in till stan för att hinna till husvagn innan kl 6 då Ev och Tom skulle hämta mig. Allt går som smort till jag börjar närma mig degeränget då jag märker att moppen bara går 30.. Men jag fattar inte felet så jag fortsätter köra i 30 km/h. Tillslut blev jag less på att den gick sakta så jag hoppar av och ser en fet järnbit i däcket. Jävlat punka. Sen får jag stå där i 25 min och vänta på att pappa skulle komma. jag hann inte ens komma till husvagn så begedde vi oss mot hemlunda där jimmy och hans folk körde på vattnet, men direkt vi kom så hade dom kört färdigt.
Kom precis hem nu från gläntan där dom körde skoter igen, . För en gång skull så hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt så jag inte kommer försent i morrn me :P



Kommer du ihåg då du kunde be mig om förlåtelse då vi bråkade, då du kunde säga de från hjärtat och verkligen menade det? Så önskar jag att det var nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0